Τετάρτη, Απριλίου 03, 2013
posted by Librofilo at Τετάρτη, Απριλίου 03, 2013 | Permalink
Booktalks @ Amagi radio, εκπομπή Σαββάτου 30/3 - Μπλογκοκουβέντα
Ακούστε την εκπομπή Booktalks@Amagi radio, του Σαββάτου 30/3, με καλεσμένους μου δύο εξαιρετικούς βιβλιόφιλους bloggers, την Κατερίνα Μαλακατέ (Diavazontas.blogspot.gr) και τον Γιάννη Καλογερόπουλο (no14me.blogspot.gr).

Συζήτηση για blogs, για αγαπημένα βιβλία και συγγραφείς (εντάξει, ξεχάσαμε τους μισούς) και πολύ γέλιο.

Καλή ακρόαση


 



8 Comments:


At 4/4/13 00:14, Blogger Κατερίνα Μαλακατέ

Τί ωραία που περάσαμε... Σας ευχαριστούμε πολύ κύριε διαχειριστά.

 

At 4/4/13 09:52, Blogger Librofilo

Εσείς κάνατε την εκπομπή, οπότε εγώ θα πρέπει να σας ευχαριστήσω.

 

At 4/4/13 11:25, Blogger Πάπισσα Ιωάννα

Πολύ μεστή εκπομπή, ζωντανή, πλούσια, γεμάτη ερεθίσματα, προσωπικές εμπειρίες (μου άρεσαν τα ποστ του Καλογερόπουλου), φρέσκια (το γέλιο της Κατερίνας), διεγερτική, ελκυστική, σαν να ήμουν δίπλα στο τραπεζάκι και άκουγα...
Μπράβο
Πατριάρχης Φώτιος

 

At 4/4/13 13:03, Blogger Βιβή Γ.

Εμένα δεν μου αρέσατε καθόλου!Διότι κι οι τρεις από τότε που σας γνώρισα μπλογκικώς δεν με αφήνετε ούτε μέρα στην συνήθη αναγνωστική ρουτίνα μου!
Πόσα χρόνια,βρε σαδιστές,πρέπει να ζήσει ο κανονικός ο διαβαστερός ο άνθρωπος-εσείς δεν πιάνεστε για κανονικοί- για να προλάβει να διαβάσει και να ξαναδιαβάσει όλα αυτά που αραδιάζατε ασταμάτητα;
Librofilo, ειδικά για σένα, που σε υποληπτόμουν και σε σεβόμουν μέχρι ψες,έχασα πάσαν ιδέα.
Χειρότερος από κάθε άλλη φορά!
Αντί να τους συμμαζέψεις αυτούς τους δύο,τους έδωσες και βήμα!
Γι αυτό σου αλλάζω το όνομα ευθύς και σε βαφτίζω με το ινδιάνικο "ο δώσε θάρρος στον αναγνώστη".

Είπαμε να γεράσουμε διαβάζοντας αλλά πόσο να φτάσουμε πια,300σίων; Μικρή κοπέλα και να έχω τώρα ψυχολογικά εξαιτίας σας(αν διαβάζω πιο πολύ από τούδε και εις το εξήςςςς,για να καλύψω τα κενά που μου βγάλατε στην φόρα,τι θα γίνει με την επανάσταση,σε χέρια τίνος θα την αφήσω)...

 

At 4/4/13 13:17, Blogger Librofilo

Πατριάρχα, ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.Συμφωνώ τα δύο παιδιά ήταν υπέροχα!

 

At 4/4/13 13:20, Blogger Librofilo

Βρε Βιβή, όσο πιο πολύ διαβάσεις τόσο καλύτερα εξοπλισμένη θα είσαι για την επανάσταση (νομίζω). Αμάν πιά με φάγατε όλες κι όλοι για τα βιβλία που αραδιάζω,άσε που με πειράζουν για τον Σελίν από το προηγούμενο Σάββατο. Είπα και λάθος τον Μορντεχάι Ρίχλερ (Σεμπάστιαν τον έκανα ο σαλός), είπα και κάνα-δυό φορές τα μπλογκς, γκλομπς, τι άλλο να κάνω με την Μαλακατέ δίπλα μου πιά;

 

At 4/4/13 17:46, Anonymous Ανώνυμος

Ήσασταν και οι τρεις υπέροχοι. Αν μαθαίναμε και ποιους Αγγλοσάξονες συγγραφείς αγαπάτε, θα ήμασταν πανευτυχείς.
Ε.Γ.

 

At 4/4/13 18:32, Blogger Librofilo

Ευχαριστούμε!Στο Part II, Ελένη μου

 

Δημοσίευση σχολίου

~ back home