Δευτέρα, Μαΐου 15, 2006
posted by Librofilo at Δευτέρα, Μαΐου 15, 2006 | Permalink
Η υπέροχη περίπτωση George Perec
Γιατί μ'αρέσει ο G.Perec ??
Γιατί είναι θεότρελλος.
Γιατί του αρέσουν οι λίστες,οι κατάλογοι.
Γιατί μου χάρισε την μέγιστη απόλαυση να διαβάσω πριν από πολλά χρόνια το εξαίσιο "Ζωή οδηγίες χρήσεως" (93).
Γιατί δεν το παίζει μεγάλος συγγραφέας.
Γιατί είναι παιχνιδιάρης.
Γιατί πέθανε νέος.
Γιατί παρ'ότι πέθαναν οι δύο του γονείς όταν ήταν μικρός και πέρασε ταραγμένη παιδική ηλικία δεν του βγαίνουν μιζέριες και απωθημένα.
Γιατί είναι ευγενής.

Όλα αυτά μου βγήκαν εν μέσω βαρετού conference call με διάφορους που μίλαγαν για projects ατελείωτα . Είχα το τηλέφωνο στο mute και σκεφτόμουν τον Perec .Τώρα είναι νορμάλ αυτό ??
 



9 Comments:


At 17/5/06 16:12, Blogger Librofilo

Το κομμάτι γιά την ταξινόμηση της βιβλιοθήκης είναι έξοχο (βλέπετε,χρόνια προβληματίζομαι γιά το θέμα).Την Didion την πρωτοσυνάντησα στο "ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ" από τον ΟΔΥΣΣΕΑ ,πρέπει να το διάβασα 15 χρόνια πριν,το μόνο που θυμάμαι ήταν ότι με εντυπωσίασε (δεν ξέρω άν υπάρχει ακόμα στο εμπόριο).Σας ευχαριστώ

 

At 18/5/06 13:30, Blogger Librofilo

Τι μου θύμησες αγαπητή.Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΝΟΗ (τι βιβλίο και τι σκηνοθέτης αλλά και "ευζωιστής" τεράστιος).Πάντως οι προτιμήσεις και οι αντιπάθειες μου υπάρχουν σε διάφορες λίστες (σε excell μορφή).Μάλλον θα τις βάλω στο blog..
Συμφωνώ γιά την Σουϊτα,νομίζω δε,ότι η εισαγωγή και τα παραρτήματα είναι πιό ενδιαφέροντα από το "μυθιστόρημα".Μου συμβαίνει συχνά να προτιμώ την ζωή κάποιων συγγραφέων από το έργο τους.Περίπτωση O.Wilde,J.Genet και άλλους που ξεχνάω τώρα.
Να μ'επισκέπτεστε συχνά

 

At 19/5/06 11:54, Blogger Librofilo

"Κοινό αναγνωστικό οδοιπορικό",πολύ ωραία έκφραση.Επειδή κινούμαι σε χώρους τελείως εκτός λογοτεχνικού κλίματος (συνειδητά),μου κάνει εντύπωση που κάποιος μπορεί να ξέρει τον McCarthy,εάν ξέρετε και την D.ALLISON της οποίας το ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ το θεωρώ κορυφαία στιγμή της λογοτεχνίας θα μείνω άναυδος.
Ο Φαϊς είναι συμπαθέστατος και μ'αρέσει που το ψάχνει.Δείχνει αγάπη γιά το αντικείμενο του και αυτό αντανακλά στη δουλειά του.
Η Χάϊσμιθ είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση,έχει πολλά εξαιρετικά βιβλία και πολλά μέτρια.Γιά την ζωή της δεν ξέρω πολλά.

 

At 24/5/06 23:25, Blogger Ιφιμέδεια

Κύριε Librofilo,

ανακάλυψα το μπλογκ σας μέσω του μπλογκ του Αθήναιου. Μου αρέσει ο τρόπος που γράφετε και επιλέγω συνειδητά να σας γράψω τη γνώμη μου εδώ διότι λατρεύω τον Περέκ.
Έχω πιάσει κι εγώ τον εαυτό μου να σκέπτεται με αυτό τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο σε "άσχετες" στιγμές.

 

At 26/5/06 10:44, Blogger Librofilo

Σας ευχαριστώ και καλωσορίσατε

 

At 26/5/06 14:44, Anonymous Ανώνυμος

Ο Αθήναιος μου έκανε μια εξαιρετική γνωριμία (και από ότι διαβάζω, όχι μόνο σε εμένα)!!
Είμαι και εγώ "παιδί" πολυεθνικής με λογοτεχνικές και μαγειρικές ανησυχίες. Αφενός θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τα κείμενά σας και τις επιλογές των βιβλίων, αφετέρου να σας διαβεβαιώσω ότι τα teleconferences - όπως τα λέμε εμείς- είναι εξαιρετικός χώρος για ονειροπολήσεις, αναλύσεις θεμάτων που καμία σχέση δεν έχουν με αυτά που συζητιούνται στο τηλέφωνο και γενικά ομφαλοσκοπήσεις. Ομολογώ ότι μου συμβαίνει συχνά αν και έχω και εγώ τις τύψεις μου (δεν ακούγεται εξαιρετικά προτεσταντικό αυτό;).

 

At 26/5/06 16:59, Blogger Librofilo

Προτεσταντικό??Όχι..Συνεχίστε να ονειρεύεστε,μόνο έτσι θα αντέξετε τα teleconferences .Το πράγμα δυσκολεύει με τα video conferences.Τι ωραίο ψευδώνυμο,το απόλυτο ζεν.Ευχαριστώ γιά την επίσκεψη.

 

At 15/9/06 00:16, Anonymous Ανώνυμος

En fait, il y a un autre texte, que j’ essaye, en vain, de dechiffrer sous le premier.

G.P.

Συγγνώμη για την απουσία τόνων...

 

At 15/2/07 15:12, Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

Δημοσίευση σχολίου

~ back home