Πέμπτη, Μαΐου 25, 2006
posted by Librofilo at Πέμπτη, Μαΐου 25, 2006 | Permalink
Ένας γλυκύτατος χοντρούλης
Τον TAIBO II,τον αγαπάω.Λατρεύω τον νουάρ σουρρεαλισμό των ιστοριών του,το αναρχικό του χιούμορ.Γι'αυτό λοιπόν κόντρα στην βασική μου αρχή,να μην πηγαίνω σε ομιλίες ή παρουσιάσεις συγγραφέων έκανα την παλληκαριά να πάω στο κέντρο της Αθήνας , Τρίτη απόγευμα με το θερμόμετρο στους 35 βαθμούς.
Με το που πάτησα το πόδι μου στην αίθουσα,είδα ένα πανό για το "βασανισμένο Μεξικό" και μου έβαλαν κάτω από την μύτη φυλλάδια για την Τσιάπας.Κάθομαι στην αίθουσα-χαμάμ,περιμένω να μιλήσει ο Taibo και αντ'αυτού ακούω καλωσορίσματα από κυρίους που αμέλησαν να συστηθούν-ένας συμπαθής κύριος (εκδότης??),ο διευθυντής του Cervantes και μία κυρία που μας μίλησε για ένα σχολείο στην επαρχία Τσιάπας.Ώπα λέω,υπάρχουν κάμερες εδώ μέσα??Αν ήξεραν τα μεγάλα αφεντικά που έχω έρθει,δεν θα προλάβω να πάω στο γραφείο αύριο,με την πρώτη πτήση γιά Γκουαντάναμο θα φύγω.
Ευτυχώς μετά πήρε τον λόγο ο αγαπητός Π.Μάρκαρης για 15 λεπτά και ύστερα ανέλαβε ο Paco.
Ο λόγος του έρεε σαν την γραφή του,το χιούμορ του ισοπεδωτικό.Μίλησε κυρίως για την Βιογραφία του CHE,το πόσα χρόνια έρευνας του πήρε και τον όγκο πληροφοριών που συναντούσε-και αν έπρεπε να βάλει ορισμένες από αυτές στο βιβλίο,η πιό περίεργη,η απέχθεια του Guevara γιά το πλύσιμο.
Υπέροχος αφηγητής εξιστόρησε μία καταπληκτική ιστορία ενός αναγνώστη που συνάντησε στο Μιλάνο,ο οποίος πήρε ψεύτικη αναρρωτική άδεια 5 ημερών γιά να διαβάσει τον CHE-εκείνη την στιγμή ο Taibo συνειδητοποίησε ότι οι προσπάθειές του έπιασαν τόπο.
Μίλησε λίγο γιά τις ιστορίες που γράφει-πέταξε τις σπόντες του για τον Μπους.Πίνοντας άφθονη Coca-Cola,μίλησε για 35 λεπτά και απάντησε σε ερωτήσεις περίπου 15 λεπτά.
Το κοινό μου έδωσε την αίσθηση ότι περίμενε ν'ακούσει περισσότερο για το βιβλίο "ΑΝΗΣΥΧΟΙ ΝΕΚΡΟΙ" το οποίο συνέγραψαν ο Taibo με τον Commandante Markos.Ο Paco σοφά ποιών δεν τους έκανε την χάρη-γιατί το βιβλίο δεν είναι ισάξιο αυτών που υπογράφει μόνος του ο συγγραφέας.Είναι περισσότερο ένα παιχνίδι interactive.

Οι ωραιότατες παρουσίες που υπήρχαν στην αίθουσα μάλλον απογοητεύθηκαν που δεν άκουσαν για τον Markos-μια persona που εξιτάρει την φαντασία τους.Φεύγοντας κάθιδρος,είδα τους μισούς να έχουν ορμήξει στον Paco γιά υπογραφές στα βιβλία του που κρατούσαν και τους άλλους μισούς να έχουν πέσει στον μπουφέ με τα τυροπιττάκια.Ελπίζω να έμεινε τίποτα γιά τον χοντρούλη μου.
 



10 Comments:


At 25/5/06 15:40, Blogger scalidi

Σας παραπέμπω να δείτε ένα σχετικό ποστ σε άλλο μπλογκ επίσης


http://vassilisrouvalis.blogspot.com/

 

At 25/5/06 20:03, Blogger Idάκι

Να το διαβάσω, αλλά αν μου καταστρέψει τις φαντασιώσεις που δημιούργησαν τα Ημερολόγια Μοτοσυκλέτας, δεν θα το αντέξω.

 

At 25/5/06 20:58, Blogger Librofilo

@scalidi>Ευχαριστώ
@id>Εάν εννοείτε την βιογραφία του Che,σας παραπέμπω στο post με τα βιβλία του Α τετραμήνου που διάβασα.Είναι καταπληκτική δουλειά,διαβάζεται σαν μυθιστόρημα.

 

At 26/5/06 09:46, Anonymous Ανώνυμος

Επειδή μου αρέσει να σου θέτω ερωτήσεις. Ποιο βιβλίο του θα σύστηνες σε καποιον να διαβάσει με δεδομένο ότι αυτός δεν έχει διαβάσει καθόλου Ταϊμπο?
Καλημέρα.

Kate

 

At 26/5/06 10:03, Blogger Librofilo

Καλημέρα,welcome back.
Η ΣΚΙΑ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ είναι πολύ καλό,πέρυσι βγήκε η συνέχειά του ΚΑΙ ΣΑΝ ΣΚΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ . Επίσης το ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΟΥ ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ μ'εντυπωσίασε .Τώρα βγήκε στην αγορά ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΕΡΙΑ που λέει ο ίδιος ότι είναι το αγαπημένο του,δεν το έχω αγοράσει ακόμα,δεν έχω άποψη,όπως το περιέγραψε ο ίδιος έχει μέσα 19 ήρωες (είπε χαρακτηριστικά ότι ο D.CHAVARIA,άλλος φοβερός τύπος,τον χαρακτήρισε μαλάκα διότι "έκαψε" 19 καινούρια μυθιστορήματα κατ'αυτόν τον τρόπο).

 

At 26/5/06 11:28, Blogger funEL

Λόγω της ταμπελοδιαφήμησης του Ιλλουμινάτι μάγειρα βρισκόμαστε εδώ, και σας προσφέρουμε σμύρνα, λίβανον, και χρυσόν, με την ευχή να τα χιλιάσετε...

+ευλόγησον+

 

At 26/5/06 16:48, Blogger Librofilo

@funel>Τιμή μου,σας ευχαριστώ,θα μελετήσω επισταμένως το blog σας διότι το πρώτο post που είδα μ'ενθουσίασε.Σας ευχαριστώ

 

At 26/5/06 16:50, Blogger Librofilo

@οιδίπα>Καλά,απ'όλα που διαβάσατε μόνο γιά τον Μάρκος συγκρατήσατε?Μήπως είστε fan του ανδρός?Δεν λέω μάσκα+τσιμπούκι(με την καλή έννοια),είναι ότι πρέπει.Συνεχίστε να σχολιάζετε,μου λείψατε.

 

At 30/5/06 00:25, Anonymous Ανώνυμος

ελπίζω να εμεινε τίποτα για τον χοντρούλη μου

Μου ζωγραφίσατε ένα χαμόγελο ως τα αυτιά με αυτή την τρυφερότητα.

 

At 30/5/06 13:43, Blogger Librofilo

@regina>Σας ευχαριστώ,έχω μία αδυναμία στους χοντρούληδες.

 

Δημοσίευση σχολίου

~ back home