Τετάρτη, Μαΐου 17, 2006
posted by Librofilo at Τετάρτη, Μαΐου 17, 2006 | Permalink
Τα λουστρίνια της Κας Δούκα
Ανέκαθεν είχα μία απέχθεια για τα μαύρα λουστρίνια,οπότε δεν θα αγόραζα με τίποτα ένα βιβλίο που έχει ως τίτλο του "ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΛΟΥΣΤΡΙΝΙΑ".Από τη μία όμως η περιέργεια μου για τη σειρά Η ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ του Μ.ΦΑΪΣ και από την άλλη οι εγκωμιαστικές κριτικές γιά το συγκεκριμένο βιβλίο της Μ.Δούκα με έκαναν να αγοράσω το βιβλίο . "ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΛΟΥΣΤΡΙΝΙΑ" (60),είναι ουσιαστικά μία μικρή αυτοβιογραφία της Μ.Δούκα με αρκετό ενδιαφέρον (κυρίως όσον αφορά τα παιδικά της χρόνια στα Χανιά).Γενικά βρίσκω την Δούκα μία ενδιαφέρουσα περίπτωση στον χώρο της Ελλ.λογοτεχνίας,με πολλά ups and downs στα βιβλία της.Το τελευταίο της μυθιστόρημα ΑΘΩΟΙ ΚΑΙ ΦΤΑΙΧΤΕΣ (80) μου άρεσε πολύ εξίσου με την ΑΡΧΑΙΑ ΣΚΟΥΡΙΑ (80).Τα περισσότερα ενδιάμεσα είχαν καλές και κακές στιγμές.Αυτό που με ενοχλεί στην Δούκα είναι η έλλειψη χιούμορ και η αδυναμία υπέρβασης.Θεωρώ ότι πατάει πάρα πολύ στη γη και αυτό την μπλοκάρει απ'το να γίνει μία πραγματικά μεγάλη συγγραφέας,γιατί τις δυνατότητες τις έχει.Η γραφή της είναι σωστή,στρωτή-δεν το παίζει παντογνώστης,η πολιτική της θέση είναι κοντρολαρισμένη ώστε να μη της ξεφεύγει και τα θέματα της είναι συνήθως ενδιαφέροντα.
Μου άρεσαν οι προτιμήσεις της στους ξένους συγγραφείς γιατί συμπίπτουν με τις δικές μου.Παρ'ότι αρκετά μεγαλύτερη μου τα διαβάσματα μας κάπου ταιριάζουν.Οι Έλληνες λογοτέχνες που τις αρέσουν μου είναι αδιάφοροι οι περισσότεροι από αυτούς.Συμφωνώ πάντως γιά τον Μπεράτη και τον Τσίρκα.
 



6 Comments:


At 18/5/06 12:26, Anonymous Ανώνυμος

KALIMERA. MOY ARESEI POLY TO PROFIL SOU. VRIKA POLLA KOINA KAI MOU ARESE. OPOS KAI STA VIVLIA KAI TIW EKTIMISEIS TOY TETRAMINOU. OPOS KAI POLY FYSIOLOGIKI I ANTIDRASI KATA TI DIARKEIA TOU MEETING. MOU EXEI SYMVEI KATI ANALOGO ALLA TOTE MOU TAIRIAZE O BABEL. KALI SYNEXEIA. NOMIZO OTI THA EIMAI STO BLOG SOY SYXNA.

 

At 18/5/06 13:01, Blogger Librofilo

Thanks for joining...Λατρεύω τον Μπάμπελ που τον ανακάλυψα αργά .Να'ρχεσαι...

 

At 18/5/06 14:47, Blogger scalidi

Λάτρεψα το τελευταίο της Δούκα, οπότε μάλλον μου δώσατε μια ιδέα για το νέο μου ποστ.είστε ένα καλό ερέθισμα, λοιπόν για συνέχεια

 

At 19/5/06 11:35, Blogger Librofilo

Dear "scalidi",μεγάλη μου τιμή,σας ευχαριστώ.
"Dreaming",σ'ευχαριστώ γιά τα καλά σου λόγια,γενικά οι σοβαροφανείς καταστάσεις μου δίνουν στα νεύρα και στην Ελλάδα ανθεί το είδος.Το βλέπω τώρα με το DA VINCE CODE και θα γράψω ένα post γιά να μου περάσει.Τα σχόλια σου θα είναι πάντα καλοδεχούμενα.

 

At 5/3/07 10:38, Anonymous Ανώνυμος

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 24/4/07 11:23, Anonymous Ανώνυμος

Looking for information and found it at this great site... » »

 

Δημοσίευση σχολίου

~ back home